دانلود Gladiator Heroes: Clan War Games 2.2.4 – بازی استراتژی گلادیاتورهای قهرمان اندروید + دیتا

دانلود رایگان نرم افزار..A2software...

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دانلود Gladiator Heroes: Clan War Games 2.2.4 – بازی استراتژی گلادیاتورهای قهرمان اندروید + دیتا

 

Gladiator Heroes: Clan War Games – جنگ گلادیاتورهای قهرمانبازی محبوب، جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Genera Games برای اندروید است که به درخواست شما و برای اولین بار در ایران جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Gladiator Heroes: Clan War Games شما هم امپراطورید هم یک جنگجوی قدرتمند! با گلادیاتورهای قهرمان بازی Gladiator Heroes: Clan War Games همراه بشوید، برای خود پایگاهی اختصاصی ایجاد کنید، آن را مدیریت کرده و از آن دفاع کنید و با فتح سرزمین های جدید تاریخ ساز شوید! مدرسه گلادیاتورها، زرادخانه، درمانگاه، بنا های اداری و آوردگاه ها تنها تعدادی از بناهایی هستند که قارید بسازید! به کاوش و گشت و گذار در محیطی گسترده بپردازید و به تدریج قفل جنگل ها، کوه ها و آتشفشان های جدیدی را در نقشه باز کنید! گلادیاتورهایتان را تمرین و تعلیم نظامی دهید و آن ها را همیشه آماده به نبرد نگه دارید ؛ رهبری آن ها را در نبردهایی خونین بر عهده بگیرید و ببینید چطور از سلاح ها، از آموزش های خود و از قابلیت هایشان در میدان نبرد استفاده می کنند! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Gladiator Heroes: Clan War Games با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند!

 

دانلود Root Tool Case Premium 1.12.1 – مجموع ابزار دستگاه ها روت شده اندروید + مود

Root Tool Case Premium v1.12.1 – اپلیکیشن مجموع ابزار مورد نیاز دستگاه های روت شده اندرویدی
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلیت ها

همان طور که خود می دانید دستگاه های روت شده اندرویدی نسبت به دستگاه های معمولی و روت نشده دارای انعطاف پذیری بیشتری بوده و مجموعه ای از قابلیت های پر کاربرد را دارا می باشند. برنامه عالی Root Tool Case premium مجموعه ای از ابزار برای دیوایس های روت شده اندرویدی می باشد که توسط cpu82 در مارکت بزرگ پلی استور منتشر شده است. مجموعه ابزار مجود در این اپلیکیشن این اجازه را به کاربران می دهد تا به صورت گسترده تر و حرفه ای تری اسمارت فون خود را مدیریت کرده و بر روی تمامی قسمت های آن نظارت داشته باشند. “روت تول کیس” از از شش بخش مختلف با زیر مجموعه هایی خاص در هر بخش در اختیار کاربران قرار داده شده است، که هر قسمتی می توان مدیریت قسمتی کاربردی از گوشی اندرویدی را به صورتی اختصاصی در دست گرفت. اولین مجموعه ی پر کاربرد در این نرم افزار سیستم مدیریتی برنامه های نصب شده می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود دیتا و یا کش هر اپلیکیشنی را بدون اتلاف وقت حذف کرده و یا برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری آن ها را به حالت فریز ( متوقف شده ) در آورید. جدا از بخش معرفی شده از میان شش بخش موجود گزینه ی Build.prop Editor نیز یکی از پر مخاطب ترین بخش های موجود می باشد که کاربران با استفاده از آن می توانند قسمت های مختلف رام دیوایس خودشان را ویرایش نمایند.

 

دانلود Call Recorder – ACR Full 27.3 – برنامه ضبط تماس های تلفنی اندروید

Call Recorder – ACR Premium v27.3 – اپلیکیشن عالی ضبط تماس ها و مکالمات مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم، PRO و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها تقدیم شما

Call Recorder – ACR Pro یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره نمایید! با این برنامه مهم نیست که تماس گیرنده شما باشید یا شخصی دیگری، شما می توانید تمامی تماس هایی که می گیرید و تماس هایی که دریافت می کنید را ضبط نمایید و در حافظه ی دستگاه اندرویدی خودتان ذخیره کنید! اپلیکیشن فوق دارای رابط کاربری عالی و طراحی بسیار زیبا و کاربرپسندی است و امکان شخصی سازی بسیاری از تنظیمات را نیز به کاربر می دهد تا تجربه ی بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشنضبط مکالمات را در گوشی خود به ارمغان بیاورد! مطمئنا برای شما نیز پیش آمده یا خواهد آمد که برای کاری بخواهید اقدام به ذخیره مکالمات رد و بدل شده بین خود و دیگری نمایید، نرم افزارهای مختلفی در این زمینه معرفی شده که همه از بهترین ها بوده اند اما نرم افزار فوق العاده Call Recorder – ACR که نسخه PRO آن پیش روی شماست، به نقل از کاربران و دانلود کنندگان بهترین و کاربردی ترین نرم افزار ضبط مکالمات برای اندروید است!