Windows 8 Manager 2.2.2 + Portable مدیریت ویندوز 8 و 8.1

دانلود رایگان نرم افزار..A2software...

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

Windows 8 Manager 2.2.2 + Portable مدیریت ویندوز 8 و 8.1

Windows 8 Manager 2.2.2 Final نرم افزار کاربردی و قدرتمند جهت بهینه سازی سرعت ویندوز ، بهینه سازی سرعت راه اندازی ویندوز و خاموش شدن آن ، تعمیر بخشهایی از ویندوز ، پاکسازی هارد دیسک از فایلهای تکراری و سیستمی ، رفع مشکلان احتمالی و بهبود امنیت ویندوز 8 و در نتیجه عملکرد بهتر ویندوز در انجام فعالیت های شما میباشد.
این نرم افزار دارای ابزاری اختصاصی جهت تجزیه تحیلیل هارد دیسک ، رجیستری و یکپارچه سازی درایوها و رجیستری میباشد. Windows 8 Manager به شما جهت سفارشی سازی بخش هایی از ویندوز مانند : تنظیمات شروع ویندوز ، تنظیمات صفحه شروع ، اکسپلورر ، دسکتاپ ، تسکبار ريال منو راست کلیک و ... رانیز میدهد. ابزارهای دیگر این نرم افزار مانند مدیر اجرای برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و مدیریت اتصالات شبکه و Defrag کردن هارد دیسک و رجیستری ویندوز شما را در بهبود بخشیدن به عملکرد و سرعت ویندوز یاری رسانی میکند.Windows 8 Manager

AusLogics BoostSpeed Premium 7.8.1.0 + Portable افزایش سرعت ویندوز

نرم افزار AusLogics BoostSpeed Premium 7.8.1.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.Auslogics BoostSpeed

Auslogics Driver Updater 1.4.1.0 + Portable بروز رسانی درایورهای سخت افزاری

Auslogics Driver Updater 1.4.1.0 نرم افزاری مفید و کاربردی از محصولات جدید شرکت Auslogics در زمینه آپدیت و بروز رسانی درایور های سخت افزاری سیستم که با بررسی درایورهای سخت افزاری سیستم شما آنها را مورد اسکن و بررسی قرار داده و در صورت نیاز، اقدام به بروزرسانی می نماید. نرم افزار از رایانه و لپ تاپ شما در برابر هرگونه اختلال نرم افزاری، کندی سخت افزاری و مشکل کرش سیستم که ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور سخت افزاری میباشد محافظت می کند و قبل از به روز رسانی درایور ها، از نسخه قبلی آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل و یا نارضایتی شما از آپدیت جدید، درایور مورد نظر را به نسخه قبلی بازگردانی می کند .Auslogics Driver Updater

Wondershare TunesGo Retro 4.6.9.1 مدیریت دستگاههای مجهز به iOS

Wondershare TunesGo Retro 4.6.9.1 نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و سیستم های مجهز به سیستم عامل iOS را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه iOS خود بهره مند می شوید .

نصب درایوهای USB بدون نیاز به استفاده از درایور مخصوص در ویندوز

نصب درایوهای USB بدون نیاز به استفاده از درایور مخصوص در ویندوز 7

 


یکی از مشکلاتی که در بین کاربران ویندوز 7 بسیار شایع است عدم نصب درایورهای سخت افزارهای مختلف بر روی ویندوز است. به طوریکه کاربران حتی گاهی به این علت مجبور میشوند مجدد به ویندوز XP کوچ کنند.

 

اما اگر سخت افزار شما از نوع USB درایو است و از درگاه USB برای اتصال آن استفاده میکنید و با مشکل عدم کارکرد درایور روبرو هستید دیگر نگران نباشید! چرا که با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به درایور مخصوص و تنها از طریق خود ویندوز 7 درایور سخت افزار مورد نظر را بر روی ویندوز نصب کنید. همچنین اگر به هر دلیلی درایور اصلی USB درایو خود را گم گرده اید باز هم این ترفند مشکل شما را حل خواهد کرد.

روش کار :
سخت افزار خود را به درگاه USB متصل کنید.
خواهید دید که پنجره Found New Hardware پدیدار میگردد.
اکنون گزینه اول یعنی Locate and install driver software را انتخاب کنید.
در صفحه بعدی بر روی I don’t have the disk. Show me other options کلیک کنید.
سپس  گزینه Browse my computer for driver software را انتخاب کنید.
حال بایستی دقت کنید که ویندوز ویستای شما 32بیتی است یا 64 بیتی.
اگر 32 بیتی است در قسمت Search for driver software in this location آدرس زیر را وارد نمایید:


C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository



و اگر ویندوز شما 64 بیتی است این آدرس را وارد کنید:


C:\Windows\winsxs


دقت کنید در مسیر بالا ، منظور از C درایوی است که ویندوز در آن نصب است. پس اگر ویندوز شما در درایوی دیگر نصب شده آن را به جای C قرار دهید.
سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید.


بعد از چند لحظه پنجره ای نمایش داده میشود که بایستی گزینه Install this driver software anyway را انتخاب کنید.


کار تمام است و درایور شما با موفقیت و بدون دردسر نصب شده است.

 

دانلود

 

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

شما میتواید  IDM را برای 30 روز به صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که از امکانات و کارکرد آن راضی باشید ، سریال خریداری کنید تا برای همیشه صاحب قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود شوید.


Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :
Fixed a bug with erroneous dialup dialog
Added a workaround for Trusteer bug when it crashes IE

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود. 

دانلود سریال نامبر های Microsoft office

 دانلود سریال نامبر های Microsoft office

 

حتما متوجه شدید که وقتی آفیس را روی کامپیوتر خود نصب می کنید ، پس از باز کردن آن هر دفعه پیغامی به شما می دهد که نرم افزار به خوبی کرک نشده است. برای رفع این مشکل ما در اینجا چند سریال نامبر براتون آماده کردیم تا مشکلتون حل بشه.